2015. március 26., csütörtök

Drága Olvasóim!

Nem tudom mit csináljak, a szívem fáj, amiért Zayn kilépett a bandából, amit nem tudok elhinni és feldolgozni. Annyi szép perceket, emlékeket adott nekem az a fiú és nem vagyok biztos abban, hogy folytatni akarom a blogot. Ahogy a való életben, úgy a blogban sem tudom elképzelni nélküle a bandát, igaz ezt a történetet én találom ki, de nehéz úgy írnom, mint ha semmi baj nem lenne, pedig az van, nagyon nagy baj. Kétségbe vagyok esve, teljesen tehetetlen vagyok. Az igazat meg vallva, ha folytatnám is a történetet, nem biztos, hogy lenne-e kedvem és erőm írni. Mindig boldogan, tele fantáziával ültem a gép elé, de ezután... Fogalmam sincs mit fogok és mit akarok csinálni. Ha nem is fejezem be, akkor szünetet tartok néhány hétre, még ha azt is mondtam, hogy többet nem teszek ilyet. Remélem megértetek, tudni illik, hogy Zayn a kedvencem, a példaképem, még ha ő nem is tudja és nem találkoztam vele élőben, nagyon sokat köszönhetek neki.
Még értesítelek titeket, hogy mire jutottam, de ha azt a döntést választanám, hogy abba hagyom az írást, akkor kérlek ne haragudjatok rám! Nem akarok olyan dologgal foglalkozni, amit nem szeretek csinálni és nektek sem tetszenének a részek a kedvetlenségem miatt.
Szeretlek titeket, Lányok! <3

Have a nice day: Fanny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése