2015. február 12., csütörtök

Visszatértem!

Sziasztok Csajok! 
Elnézést kérek a hosszúnak mondható eltűnésem miatt! Most nem a tanulás játszott közre, hanem azaz idióta wifi router. -.- Valami baj lett vele és a szerelő persze, hogy csak majd' egy hónap után volt képes megcsinálni. Nem kicsit voltam mérges, főleg mikor eljött a hétvége és semmit nem tudtam kezdeni, bele kellett nyugodnom, hogy nem tudok belépni a bloggerbe és nem pötyöghetek a billentyűzeten. De csoda történt és itt vagyok, nagyon remélem, hogy több ilyen gond nem lesz, mert ha igen, esküszöm leverem azt a kakit a polcról -még ha nem is érek el vele semmit. :D 
Holnap hozom a következő részt, addig írom és tökéletesítem, mert ennyi idő után nem adhatok ki összecsapott irományt a kezeim közül. ;) Remélem nem tűntetek el úgy, mint én és még egyszer elnézést kérek, nem állt szándékomban ezt csinálni! 
Millió puszi Nektek! <3

Have a nice day: Fanny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése