2014. november 30., vasárnap

Szünet

Sziasztok Manók! :3

Tudom, hogy régen hoztam részt, amit nagyon röstellek, de légy szíves ne haragudjatok rám! Az évet nem valami fényes kezdtem a tanulás szempontjából, ezért most javítani szeretnék, ami kezd alakulni, szóval a téli szünet kezdetéig nem várható új rész. :/
Remélem megértitek a helyzetemet, tényleg nagyon szeretném helyre hozni a tanulmányomat, mert erős iskolába vagyok, rendőrnek tanulok és oda nem járhat egy bolond lány. :D
Nagyon szeretlek titeket és amíg nem jelentkezek, vigyázzatok magatokra! <3

Have a nice day: Fanny

1 megjegyzés:

  1. Nemár :( Persze megértem meg minden, de akkor is :D Túl önző vagyok hozzá, hogy elfogadjam :D Rendőrsuli? :0 Valahogy nem tudtam volna kinézni belőled ezt, már ne is haragudj XD Haha, nekem aztán szedd össze magad és gyorsan javítsál, mert különben én nem tudom, hogy mit csinálok veled :D Már nagyon szeretném újra végig izgulni Harr.... Khm. Louis (XD) és Ana kapcsolatát :3 Jó jegyeket és vigyázz magadra! :)) xxxxxx

    VálaszTörlés